Ultima Adventures -  A community project to create a fun custom Server

Ultima Adventures - A community project to create a fun custom Server 1.10

No permission to download

Roneijones

Citizen
usar o assistente de login senha admin
eu tentei esse ai, mas ele não tem o comando [admin, fala qa conta não tem permissão
Post automatically merged:

sera q tem jeito de tirar essas crianças e esses corpos q ficam espalhado pelo mundo? e muito enjuado isso.

Finaltwist

Squire
sorry buddy, if youre having more issues you might want to wait for others to chime in. My main focus is to support and play on the server. if you want to play offline thats great, i have no problems with that. this is a copy of a server - its meant to help people playing solo to have a "decorated, populated world", like they were playing on a shard. if you don't like that youll have to find a way to delete all corpses/houses/items.

Roneijones

Citizen
desculpe amigo, se você está tendo mais problemas, você pode querer esperar que outras pessoas interfiram. Meu foco principal é oferecer suporte e jogar no servidor. se você quiser jogar offline isso é ótimo, não tenho problemas com isso. esta é uma cópia de um servidor - seu objetivo é ajudar as pessoas que jogam solo a terem um "mundo povoado e decorado", como se estivessem jogando em um fragmento. se você não gostar disso, terá que encontrar uma maneira de deletar todos os cadáveres / casas / itens.
Obrigado meu amigo, o servidor e ótimo, não quis fazer nehuma critica, pra mim ta excelente jogar nele, e um grande trabalho, minha inteção aqui jamais foi te criticar, grande abraço, não vou te incomodar mais com minhas duvidas, bom trabalho, e mais uma vez obrigado.

Finaltwist

Squire
thanks buddy!

Have fun - its fun reading your portogese (?) - im a fluent spanish speaker so it s alittle hard to understand but its doable.
enjoy the world, glad you got it working

JayceUSA

Citizen
admin account: wizard is only a gm so doesn't have access to some commands like [admin

any way to increase its access level ?

Roneijones

Citizen
tem sim amigo, e so vc excluir o arquivo acount dentro da pasta save q o runuo vai te pedir pra criar uma conta gm, muito facil.

Finaltwist

Squire
in save/account/accounts.xml
change to owner in the xml file
Post automatically merged:

We're busy adding new plays (new play added to the tavern stage!, the tale of King Henry), editing maps etc. lots of new content coming up

1624384537163.png

Finaltwist

Squire
The new play system is a great addition to the server - we now have a play for new character creation, a play running at the stage in the tavern (called the ballad of the bachelor), and now someone is working on a play to introduce mangar's tower to a new player. This system is really easy to use and can be used to run any scripted quest. really happy with it.

Neph

Citizen
I came across this old package with Automated Staff and the Cleaning Crew NPC included seemed like a great addition for a shard that has no item decay. I have cleaning crew working in Britain now, keeping the streets clean.

[2.X] AUTOMATED STAFF SYSTEM 2.0